//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

excited masok sch baru :)
Monday 16 January 2012 | 22:42 | 0 comments
Hey babe :) dahh lame jugak aku takk update blogger
mesti ramai tertanye-2 kemane aku menghilang kan :)
haha , perasan sudahh , eh aku gurau je :)
act hari nih aku nakk bercerite siked tentang sch baru aku :)
daripade klang ---------------------> ke meru
name sch baru aku SMKPM
ramai gile orang yang nakk baru nakk masok sch tuh :)
time first-2 aku nakk menuju ke kelas baru , jantung aku berdegup laju
maklumlah masok sch baru katekan , hee
budakk baru kena lahh bersikap baekk
now aku dahh ade ramai kawan dah kat sini :)
name friend-2 aku nuzul , wani , erni ,syikin, shahira, wildani ,shahira3D , siti & ramai lagi lahh
but to kawan-2 lame aku , korang jangan risau tahu
akuu takkann pernahh lupe kann korang :)

Older Post | Newer Post